Why is it so easy too say HI, but so difficult too say GOODBYE~

CHILL ÄNDÅ:
Har haft väldigt nice dag ändå.. 
Började med språk ^^
Sen lite SO, Matte & sista Svenska :)
Så fick vi bananlack, USCHHH..!! 
Gillart inte alls, men det är ju för en bra sak iaf :*
 
NU:

Sitter i min myssssigää säng och lyssnar på lite musik :P
Har precis sett på "PITCH PERFECT", asgrym film <3 <3
Ska la snart fixa lite miniläxor och sen kanske se nå mer film, vem vet??!
 
SVAR:

Japp, fotot är på MIG & en friendo, på en grav.. :P
Alla har vi olika tankar ^^
Uppskattar att du har din åsikt liksom jag har min :*
Jag har recpekt för som döda men jag tycker inte att det gör nått om man sitter på kanten av en grav i typ 2 minuter :* :*
But that's just what I think XD
 
DREAM IT, SEE IT, BELIVE IT ^^
 
 
We are so beauty it hurts ^^ :*
 
Såååå sant :* :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0