I just want to say hi, HI <3

Sorry att det blir ett nattinlägg nu men jag har inte orkat blogga idag.. :O
Har inte gjort "that much" idag men kände mig bara allmänt lazy i feeel.. :P
Vi hade besök av mina kusiner och så grilla vi för typ sista gången för året.. :* Muuummssii <3 <3 
 
Är SUPERGLAAA 
Jag har äntligen fått tillbax min älskling :*
Den har varit borta i 3 veckor så jag blev asglaa när jag fick smset om att den var klar.. :D :D <3
Så jag satt typ halva natten igår och försökte återställa den till den förra.. :P
 
Imorgon bliree att stressa, men det är gött det gillar jag :*
Jag tror att jag kommer ihåg bättre när jag är stressad. För jag brukar glömma ibland, men inte när jag har mycket att göra.. :P XD
Men jaja, imorgon då: 
Så blire att gå upp 8.. :O
Skall på gudstjänst 10, och sen blire hem vid 11 halv 12.. 
CHillaa en stund sen vid halv 2 blire innebandy(kanske) "that's nice" träning! :*
Sen så får jag gå till kyrkan i STH för att gå på gudstjänsten där mää.. :P 
Sen efter det så blire MALTA-möte vid 18:00... :P <3
LOVE the DAY :*

Men jag tror att det var det mesta för i natt.. :O :* 
PÖÖSSSS <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0