En dag kommer jag se tillbax i mitt liv och undra vad som hände

Va nice det är med lov ^^

Det är kanske det som måååånga tycker, MEEN jag är bara strassad. Ja skulle faktiskt hellre gå i skolan nu för att jag skulle kunna ta han om min stress då. ;)
Men Ja, nu är det höstlov och jag skall försöka göra lite läxor och bara njuta av att inte behöva tänka hela tiden.. :O 
Såg, btw, precis på "The hunger games" ^^
Har inte sett den sen veckan innan skolan börja... ;)

Så det var som att jag aldrig sett den, för jag hade typ glömt allt.. :O :*
Den är LÄSKIG.. XD
 
Hatar vädret, det är depp.
Asså serriöst, det är asjobbigt, för man kan ju inte åka någonstan när det regnar, om man inte vill bada med kläderna på.. :P

Stilförändring till max..!! :O :O
I 7:an så skämdes jag inte över att gå till skolan med tofs, NO MAKE UP & med mjukisbyxor. Jag gick så på fotodagen.. :O :O
Idag, går jag upp ca: 30 minuter inann jag skulle kunna gå upp, bara för att hinna välja "Rätt" kläder & hinna sminka mig och fixxiimojjzza med allt. Det är sjukt hur livet kan svänga från typ "höger till "vänster" :O :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Härlig header du har!
Kolla gärna in på min blogg :)

2013-11-04 @ 15:32:32
URL: http://linajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0