Jag bloggar på känsla och när jag känner för de ;)

Som rubriken säger, så känner jag

Det är mycket därför jag inte bloggat, men det är också för att jag inte har haft något att skriva om :O XD
 
Men på den tiden jag inte bloggat så har jag haft lov, och det var halloween. Våran KK var hade en liten halloweenmys-kväll. Jag var utklädd till katt :* XD
Blev hyfsad nöjd med sminket, för att vara första gången som katt.. <3 + att jag inte hade öron så det fick bli mina EGNA öron ^^ :*
 
Sen så har jag hunnit träna en del, HAHA, så känner mig asmycket i form :'D ^^
Näh, men det var lite slappiiis på mig på lovet, men det får jag ta igen nu. 
 
I helgen då drar min konfrimationsgrupp till "berghem" utanför "dingle"...HAHA :P
Undrar vad det är för nått ställe, låter lite som en saga, med "dingle".. MEN det blir säkert okay <3
 
Är ganska stolt över mig själv idag mää :P
Bakade rulltårta på HK och så lyckades jag att få mitt hår att vara lockigt/vågigt HEEELA dagen.. :O (It has never happend before, just sayn') 
 
 
Och nu har du läst så låångt att det är dags för den djupa delen av mitt bloggande :* :*
Pöss :*

Kommentarer
Postat av: puntish

mjaaoooo kisssekattten

2013-11-18 @ 10:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0