Solen lyser men jag fryser.. <3

Dansa, Pausa.. 
HAHA, gammal men så minnesvärd!
Skulle varit trevligt med gammla minnen men med nya upplevelser.. :*
Kom hem för en timme sen, varm och gossig° 
HAHA, hade svart tröja på mig idag sååå.. 
Höll på att missa bussen idag määähhh.. :P
Men de gjorde jag inte.. :D 
tränade på låten! HAHA har ett brett "register", som det heter, i min röst eller hur man säger! :*
JAAA, det är typ att jag kan sjunga högt och lågt! :D
Det är inte långt kvar nu till sommarlovet och solen lyser men värmen sviker! 
Asså de har typ värkt i tänderna idag och blödigt och så har jag varit trött och borta och väldigt flummig! Asså orka detta igen om två veckor...:P 
Men jao! Dricka lite fanta och se på tv nu dåee! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0