The sun is like a fire! It's lighting up the darkness times!! :D

Hej..! :D
I love your hart and the rest of you too..! :*<3
Sitter i soffan och hostar mjöl..! <3 känns som att man har blivit allergisk mot mjöl eller nått..! :'( <3
Men ah.. What ever..! När jag kom hem så stekte jag kött och gjorde potatismos..! :D mums.. <3
Sen har jag spelat lite piano också..! Kan nästan spela introt till "let her go" och " dont stop believing" :D känner mig nästan stolt! :* <3
Men ah..! Är väldigt stolt över mitt engelska arbete..! Iaf! Jag kommer minst få C, men jag tror att de blir B, på just de arbetet..! :D jaaa..! Kul att få belöning för arbetern som man gjort genom åren..! :D <3
Men ah de var allt..! Bloggar nog inte mer idag..! Men man vet ju aldrig..!
Sees bloggis..! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0