Spanska dåe dåå..! :D <333 :**

Heej bloggis..! 
Har börjat blogga nu dåe...! :D <33 :*
Känner att jag borde börjat för länge sen. Men men..!  :D 
 
Ah, i alla fall. Sitter på spanskan och ska träna prov..! :P jaaa, neej..!?!? <33 :*
Känner att jag var duktig igår..! :D 
Först så var jag hos ebba till klockan tolv..! :D hade varit på tjejkväll med henne..! :D de va jätte roligt.! :d <33 
Sen så var jag hos en släckting i typ 5 timmar..! :D sen så åkte jag till fyspasset i Karebys minisal..! :D Vi hade fys i typ en timme..! kändes bra att göra alla stationer själv för en gång skull..! inte för att jag inte tycker om att vara i en grupp och träna men asså jag kände att jag behövde självtid"!!! :D <3
De kändes gött att träna igen..! eftersoma att träningen i onsdags blev inställt..! :/ <33
Men ah..! sen efter träningen så kom de en typ 60årig gumma som vi skulle dansa zumba med..! :P :/ <33 :* De var så sjukt tråkigt så jag dog! De skulle ju vara jobbigt men devar de inte..! :/ <3 :*
Men jaja..!
Sen när vi åkte hem så snöade de så mycket så vi dog nästan..! asså på riktigt. Våran bil sladdade på vägen och jag blev typ as rädd..! men vi klarade de..! :D
Sen så snöade de så mycket och då var vi tvungna att skotta i backen..! :/ känner att jag nästan frös igäl..! :/ <3 men ah..! :D
Lite bilder från spanskan: <33
Seees..! bloggis..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0