Kärlek gör livet bättre..! :D <3 :*

Tja, tja bloggis..! :D:P
Kom precis hem från träningen..!
Kändes bra att få vara ute och träna och liksom ah typ glömma alla läxor och så och bara konsentrera sig på fotbollen..! :D <3
Hade först inte tänkt att gå, för hade så sjukt ont i huvudet efter smällen och så var jag inte på humör..!
Men ångrade mig och gick ändå..! :D de var bra..! :D
Så nu sitter jag här och äter! Mums.. Var verkligen jättehungrig..! :D<3
Asså livet är verkligen märkligt, ena stunden så är allt super, och andra stunden så snurrar allt och du känner nt igen dig själv alls..! That's life I know, men de stör mig..! 😡 <3
Men ah de var de för idag..!
Sees imorgon bloggis..! :D
Ps: är osminkad och trött så bilden blev lite miffad..! :P <3


Kommentarer
Postat av: typ någon random pontus kanske men bara kanske man vet ju aldrig....

chaaaaaa!

2013-01-30 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0