Förändring är en bra sak <3

Känn dig välkommen till min lilla blogg igen :D 
Nu när jag har haft de lite tråkigt på bloggen så har jag hunnit med att vara social istället ;)
 
Förra gången, jag skrev nått här, så hade sommarlovet nyss börjat. 
Jag hade inte tiden, kände jag, att blogga varje dag.
 

Sommarlovet har rullat på, för fort..
Känns som att dagara har flygit fram och nu är de bara 1 vecka kvar :/
 
Lite som hänt mig: 
 
 
 
 Farmor & farfars hus har sålts...
 
 Jag sjung på avslutningen... <3
 
 
Jättemysigt hotell med mycke att gö hela tiden.. :D 
 
Efter de tog jag en trip till TURKIET... <3 
 
 Dagen efter vi kommit hem så var de dags för midsommarfirande på marstrand.. :* 
 
 
Kalles kaviar cup gick ju ganska bra.. ;) <3
 
Efter cupen, 3 veckor in på lovet, så hade jag de ganska lugnt. 
Jag va med saknade människor och bara chillade...
 
 
Jag fick följa med Ebba till strömsta... 
(tog tyvärr bara denna bilden då.. :O)
 
 
Badat och solat..... <3
Jag har hunnit med en massor underbart på mitt lov. <3 
Jag är väldigt nörjd faktiskt! 
Har även hunnit med saker, som jag tyvärr inte har bilder på, som att varit i stockholm. 
 
grönalund, gamlastan och hälsat på min moster ;) <3
 
Sen så har jag oxå varit på skara sommarland :D 
 
Men sista veckan ska vara lugn och gå som jag vill(hoppas jag) :).
 
<3 <3 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0