Pizzkalas ee väääl gott..?!? <3

Vaknar tidigt(9.00) åh äta panncakes! (mums).. <3
Jag är verkligen inte hungrig direkt på morgonen, så alla vet, så om du ee med mig nån gång så kan vi inte äta frukost direkt på morgonen... :* ;)
 
Sen efter de så gick ja å pappa ut å skulle byta däck! :/ 
Bytte 9st däck! :P (själv..)
Ett döck var bytt inann för det blev sönder eng gång så de var ju bra..! :D <3
 
Sen efter de så fick jag min belöning, HAHA ;), spruta med högtryckstvätt(vatten!) på bilen JAAAA, de är så sjukt kul VA..?!?! 
MEN efter de så blev jag lite blöt, HAHA råkade spruta i motvind! :P HAHA, ibland tänker man.. 
INTE! <3
Så gick in å smackade på godis! :P 
Sen så typ grejade vi lite på vinden med nått, ja å pappa, Då kom Cazze å ville komma upp, Han började klättra på stegen(vindsstege!) Men jag föste ner han, för de såg så farligt ut för han.. :/
 
Så nu då, så har jag precis lagat, åh ätit.., hemapizza..! Mer jobb*
Me Så EE det ibland! 
 

Ska vila lite nu(om jag får) och sen så ee de match vid 17.30! Gött att köra igång med serien! Hoppas/tror/vet att de kommer gå bra(för nån av lagen.. :P)
HAHA ;)
Jag ee cool som en soool! :* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0