ask kan hjälpa..

Har fått väldigt mycket läsare och en fråga på ask om att börja blogga igen.. 
Fattar inte varför, men är väldigt lyckklig över att veta att jag har så intresserade läsare! 
 
Ja som nu nog de flesta vet så har jag gått och skaffat mig en kille, Viktor <3
Jag var med han idag, såååå mysigt btw!
 
Det har ju hänt en hel del sen sist, jag har bland annat gjort kart min moppekurs och skall får min moppe på lördag ^^
 
Jag lääängtar, jag ska ha en Aerox 4, lite wanna beee alla andra men så blev det xD
Är dock inte så bra på att köra än men det får lösa sig tycker jag. Hoppas att det gör det, får annars kan det ju bli lite jobbigt.
 
 
Jag kanske skall avsluta med att säga att jag inte tänker blogga som rutin det orkar jag inte. Jag kommer blogga när jag känner för det ^^
Men kom gärna med kommentarer och liksom lite uppmuntran så att det blir kul att blogga + kolla gärna in mer på min blogg :* 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0