Vad som än händer... FORTSÄTT

BARA FÖR BRA:

Äntligen, gjorde mitt första mål för hösten!! <3 <3 
Vi vann (1-0) och vi avslutatde med stiil ;)
Älskar er Kode/Kareby :* :*

NU:

Tänkte att det skulle vara (frech) att duscha nu, så drar och gör det efter inlägget! <3 
Står och kolla på min underbar spegelbild (HAHA), och bara ler och njuter av livet ^^
Känner mig glad över segern, men ledsen över allt annat som ska hände med vårt lag :D :D :/
 
SKULLE HINNA I MIN VÄRLD:

Jag tänkte att eftersom matchen va slut 15:45 så skulle jag hinna duscha på 5min och sen åka till Gudtjänsten i Stora Höga 16:00, MEN nej sånt går bara i MIN värld.. ^^
 
SORRY:

Jag är verkligen ledsen att jag inte kan ge er några ny fiina bilder från fiina stunder, Men jag lovar att fixxa såna snart ;) <3
 
BIlder:
 
 
Konstnär (^^) Amanda Lundin
 
 
 JAG SKULLE KUNNA SKRIVA:

"Lev livet som det våre den sista",
"Don't judge ME before YOU know me",
"Strunta i mig, så struntar jag i dig"
Eller bara...
"Ge mig uppmärksamhet" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0