ALLT för INGET

FEELING:

Trött.. :/
 
OM NÅGRA TIMMAR:

Dags idag, DÅ, för SISTA matchen med KODE/KAREBY (f99/00), kommer sakna detta underbara lag.
Vi ska möta Möndal, VI ska verkligen ge allt för att avsluta bra^^
 
IGÅR:

Var på Lizzeberg igår.
Det var typ inga där köer, men sen typ på eftermiddagen så blev det aslånga köer till allt.. :/ 
Trodde alla redan hade hunnit vara på LIzzeberg, MEN tydligen inte.. :O
 
JAG HAR INGET LIV:
 
Känner att jag inte har nått liv kvar, för jag har börjat att se på film själv! Brukade verkligen aldrig se på film själv förut! 
Jag såg typ på film 1 gång i månaden och då var det tillsammans med någon kompis eller så.. :O :O
Det är sjukt hur livet kan förändras, men sjuk bra också ;)
 
Bilder: 

 
Förlåt, men jag tog inga fler bilder igår.. :O :*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

åh herre vilket sjukt bra "citat/text" !!

2013-09-29 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0