Never say YEZ to the right guy

LÅÅNG DAG:

Hejzzz :*
Har varit en ganska chill skol dag idag ;) 
Börja med slöjd och sluta med film ^^
 
Sen efter skolan så hade jag drykt en timme utan nått att göra.. :/ 
Sen så var det konfirmationsmöte sak ^^
Sen efter tog jag bussen till Kungälv för att träffa pappa ;)
Vi skulle åkt till farmor men dom va inte hemma.. :O 
Så vi fick åka hem istället <3
 
NU:

Står i mitt lilla krypIN och skriver till låten "Wreking ball" ^^
Men blir verkligen på sjukt härligt humör av den låten :* 
 
Har bytt om till myyyskläder och ska snart avsminka mig och typ göra mig klar för sängen :*
 
ÄNTLIGEN FREDAG:
 

Så sjukt långsamt denna veckan gått, tycker jag allt.. :P
Men det är äntligen fredag imon... XD
 
Kommer vara en stressig men underbar dag, I HOPE.. :*
 
UNDERBART ÄR LIVET:
 
OH MY PIE :* :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0