Kärleken är som havet, det finns alltid nära ^^

SÅ JOBBIG:

Har verkligen virrat runt som en dåre idag.. :O
Först så skulle vi åka och kolla moppe, för vi hitta en address... :P
MEN, det var tydligen bara en verkstad, så vi fick åka därifrån.. 
Sen skulle vi lämna in min fåne på lagning ;)
Så satt vi i kö i butiken i typ en halvtimme, och när det var vår tur så säger dom:
Ni får åka till en annan butik.. :O
Så vi gjorde de, och där tog dom emot min fåne efter typ en timme.. :O XD
Sen så skulle jag få en låne teleon, MEN det gick inte så vi fick åka till annan mobilbutik och fixa så att mitt NANO-chip kunde sitta i en iphone 4 (Micro-chip sak)... 
.....
Efter det så testade vi och kolla en till address efter moppe, men det var inget där heller.. :/ 
TACK dagen för att du älskar mig så mycket ^^
 
LITE MER:

När jag kom hem så satte jag igång att röja lite i mitt rumm :P
Sen efter typ 30 min så skulle jag laga paj ^^
Jag tränar inför skolans test grej ;)

Sen åt vi den och typ chillade lite XD
Efter det så var jag tvungen att baka muffins till fotbollen så det är det senaste jag hunnit med :O :O 
 
NU:

Tog ut muffisarna från ungen precis :P
OCH BRÄNDE MIG, AAJJ!! 
Men nu måste jag vila lite, har varit igån hela dagen, har behöva ha tålamod och konsentrera mig.. XD 
 
 
 
DET BLEV RÄTT BRA ÄNDÅ: 
 
 
 
 
 Får stå ut med han ett tag.. :O XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0