Ibland vill man bara sjunka ihop till en droppe

ASJOBBIGT:

Va på träningen idag ^^
Det avr ganska tungt att komma igågn igen efter 1 och en halv vecka. Men det var också väldigt skönt att få känna sig duktig ^^
 
 

NU:

Står här med arga och irriterande ögon och ganska så mycket tankar. 
Jag skall snart hoppa in i duschen och aldrig mer komma ut.. 
Näh, men kanske glömma mig lite och bara ta in hur mitt liv är just nu ;)
 
YOLO is YOLO.
 
KÄNNER MIG LITE:

Arg! 
När folk försöker göra så att ja måste ändra mig :O
Strunta i mig om du inte tycker om hur jag är, för jag kom inte till jorden för att ändra mig för en enda persons skull!! 
 
 
 That's how I feel right now and probably for the rest of my life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0