Guess I should stop thinking about you all the time

VERY FUNNY:

Sov hos en kompis igår, därför jag inte bloggade.. :O
Jag hann liksom inte med det ^^
För först efter skolan så åkte vi till henne, och sen tog vi SNU till stenungsund. Sen var vi där ett tag ^^
Sen så hade vi massor av annat som vi var tvungna att göra, som att äta och sånt :P
Så tiden gick fort <3
 
NU:

Sitter och "Sjunger" i mitt rum på min pall i nattlinne.. ^^
Skulle tränat, men är jättetrött och typ mår allmänt dåligt.. :/
Så jag sitter här själv och tänker på allt mellan himmel jord och måne :P
 
VEM VET:

Kanske kommer det upp någon "vacker" video på mig, när jag tolkar nån välkänd låt.. :P :P
Ska fila lite och sen spela in, klippa, klistra, ladda up på Videofyme, vänta, vänta, kika, importera till bloggen, vänta, vänta, skrika på datorn, och få ett PMS utbrott och sen kan jag länka upp den här på bloggen så att ni får se den ^^
 
 
 
 The best way to keep a secret is to SHUT UP 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0