Men 70ssss oxå! :D

No makeup (på den tiden!)
Vaknade(blev väckt) klockan 8.30... <3
Gav mamma sin mammadagpresent och sen så la jag mig och spelade angry birds..! 
HAHA, nördig man blir när man inte har nått att göra! :P
Hade jätteont i foten i morse, orkade inte gå på den!?! men nu så går de ganska bra! :*
Just nu så sitter jag med pappa och lyssnar på gamla 70tals låtar! ;)
HAHA, dom var ganska bra :D :D
Har suttit och spelat lite musik och nu lyssnar jag på musik! <3
MUSIK in my <3
------------------------
Men dagen planer då: 
Åka till farmor och vara där i typ 3 timmar, sen åka till mormor och vara där i några timmar! ;)
Mysigt att hinna träffa typ hela sin släckt idag! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0