Lev så länge du kan! :D

Hej bloggis! :D 
VAknade åtta idag :'( aså jag somnade 1 (tumen ner!) Men ah nu ee jag iaf pigg! :D 
Är i full gång med att fix en surprise till bloggen och youtube! :D <3 
I hope that if can be färdigt denna veckan! :D <3 :* 
Förtsätt bara kolla på bloggen så kommer du nt missa de! :D i promes! :D 
Men ah, idag då?`
Chilla lite till och planer inför nästa vecka! :D *
Träning och typ lite så! :D 
Är ju nt så långt kvar till MIN fjortdelsedag! :D JAAA! :D
En vecka och 4 dar!!! :D <3
Är så glad, fast ändå nt! :D 14 ej något nytt man får göra!! :(
13 tonåring, bankkort osv.. 15 moppekort, Men 14 ?
Åh, life is a triangel!! :P
Men ah, ska iaf få bankkort på fredag! :D I´M happy!! :D <3
Vet ej om jag har fåttt med allt nu, men de är allt jag kom på för nu iaf! :D
 
Kolla en dörr! :D 
sees bloggis!: D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0