a tha home! :D <3

Tjenis bloggis! :D
Är hemma! har varit ganska länge men ah..! :D <3
Har typ damsugit, ätit, sjungit och sett p TV! :D :P
Asså känner att jag nt har bloggat så mycket!! :( sorry, skulle gjort de på svenskan mend hann ej klippa filme..!! <3
Tänkte göra videoinlägg, men får bli senare ikväll kanske!? :D <3
MEn ah, om en dryg timme( :P) så är det träning! :D VET ej vrf jag går men ah, live will suck without you FOTBOLL in my life TYP! :D <3 Näh men serriös face nu, asså kan nog nt sluta, skulle sakna att springa efter en" plast bit på grönt gräs, jagad av monster som försöker ta den"! :P <3 :*
Näh men ah, så det är planen för kvällen! :P
Känner mig ganska nöjd med veckan! har gått hyfsat snabbt fram till idag iaf! :D <3 oxå så fyller ja år om 9 dar! :D <3 :*
Fjårtizz nästa! :D
Känner mig ganska nöjd med min sminkning idag men nt lika som går! :D skulle typ vara rosa idag! MEN gick ju typ nt så bra( tummen ner! ) :( <3
 
YOLO uppåner! <3
 
 



hopps du tyckte att egopixet var BRA!! .... :P <3
MEn MEn ska byta om lite nu och så! så sees bloggis! :D <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut bilder på dagens aotfit som du har på dig? :) skulle va kul

2013-03-13 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0