ROSAAAA <3

Är superglaa över min julklapp ;) 

Fick en sån gossi pyjamasdress(cubus) i ROSA :* 
Jag bara älskar den, den är så gossi och har så fin färg <3
 
Jag har nog inte blivit bäbish igen... :D <3
 
 
Ahja, är väldigt nöjd med denna tröja :* 
 
Va på bio idag, såg på Sunes Bilsemester <3
Den var bra(som alla sunefilmer) fast den var inte lika bra som den när dom var utomlands.. :/ 
Men en roligt grej var att de hade spelat in i kungälv, kode & göteborg <3
Så man kände igen sig i början av filmen, det tyckte jag var roligt :D
 
Hoppas alla haft en bra julafton, jag hade ju de :*:*
Sen så är det ju inte så lånt kvar på 2013, så lev lite yolo nu.. HEEH, snart är det ju "SÅÅ 2013" att säga/leva YOLO.. :P <3 (HAHA) 
 
 

Kommentarer
Postat av: 2shy4school

Hur kommer det sig att du använder så mycket smileys och hjärtan? Hur tror du det uppfattas av människor som läser din blogg?

2013-12-26 @ 23:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0