Lite pinsamt sådär..

Fråga: varför använder jag så mycket smilisar?!? 
Svar: När skriver med så är det liksom en vana att skriva smilisar, men jag kan förstå att det känske upplevs som lite störande sen när man skall läsa det.. Så tack för tispet, älskar när jag får tips, för det hjälper mig att förbättra min blogg :*
 
Gick upp vid 10 idag, tror jag. Gick in till mamma och pappas rum och ropade efter mamma.. 
HAHA fast hon jobbar idag, jag hade glömt det, så pappa trodde jag var helt retarded när jag gick runt och bara skrek efter henne (HAHA)
 
Sen så åkte vi och handlade lite tacothings (mums) Det blir en liten tacokväll här imon med pappas barndomskompis! 
 
Och nu så så står jag bara här och väntar på mycket.. 
Dels på att min bäjb skall komma hem från GBG och på att mobilen skall radera allt innehåll. Ska sälja den så jag får lite mer cash till MALTA! (Så glad)
 

Så jag har suttit i telefonkö, för att fråga lite om den, i typ 22min. Och när jag väl kom fram så fick jag inte ens svar på det jag ville... (HATA LIVET) 
Så får chansa lite, hehe.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0