JULEN är nära MEN ändå så låångt bort :*

Helgen har varit kall, låång och väldigt ljus :* :*
I fredags va jag väldigt trött, så jag gjorde faktiskt inget mer än att vara i skolan ;)
Sen igår då, va jag på lizze ;) 
Det va verkligen asmycke folk där igår.. Man typ gick ett steg och sen va det stopp -.- INTE KUL! 
 
Sen idag så vakna jag vid 9 (ställde klockan.. :P)
Det är skönt att inte behöva stressa på morgonen när man inte måste.. <3
Sen vid 1 så åkte jag till Stenungsund för att gå på Victoria's Secret eventet ;)
 
Köpte 3 bodymist ^^
Pure seducion
Pure daydream 
Love spell 
 
<3 <3
 
Men detta sjuka sjuka snövädret gör mig på dåligt humör varje gång jag ser det.. 
USCH hatar vintern!!! :O <3
Jag vet att det är många som gillar den, och det förstår jag att vi är olika, MEN jag hatar den! :O <3
Det är kallt och snö och blött och jobbig med massor av kläder och skit.. :O :/ <3
Jag tycker det kan snöa på julafton och försvinna sen på nyår.. ;) 
Men till alla er som älskar vintern, njut för nu är det dags igen.. :* :*
 
Vill passa på att säga att vatten skyddande spray (till skor) INTE funkar, jag upprepar DET FUNKAR INTE!! #irriterande :/ <3 
 
Men ja ja, nog med det tråkigt.. :P
Det är snart jul och alla helger framåt är planerade och klara, fulla med skojj :* :*
 
Men just nu skall jag bara chilla med lite tjooockiisgodis, julmust & film ^^ 
Pöss och kram alla vintergalningar <3 :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0