Super bra dag <3

 Underbart att få en dag med min bästa ebba <3
Ebba klippte av sig lite av håret och vi snackade en del oxå. Så badade vi i Hennes grannes pool. De va kallt! :)
Vi bakade oxå en sjukt lyckad rulltårta, HEHE.. ;)
Kort sagt så hann vi med de mesta :D <3
 
 
Som svar, på min kommentar, så vill jag bara säga TACK så sjukt mycket för att du läser min blogg <3 
Och för att du har åsikter som gör att jag kan förbättra min blogg, förstår dig helt att de kan bli lite tråkigt när jag tar massor av egopixx, men jag har precis startat upp min blogg igen så har inte så många fina bilder än som ligger på datorn! :/ <3
Men ska fixa de och kanske byta lite tema och header, får se <3 
Om de är nån som vill hjälpa till så bara säg till :D :* 
 
Men tänkte se på lite film nu så natti natti :* <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor igen

det är de också att du lägger ut samma bilder.. på detta inlägg har du en bild som redan finns ute :) puss hahaha det är Matilda

2013-08-12 @ 23:20:44
Postat av: Matilda

JAG KAN HJÄLPA DIG MED EN HEADER

2013-08-12 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0