I feel sad, but not weak

 Tjiiingelliing 

Känner mig på dåligt humör idag, typ som att nån står & petar i mitt öra. Asså irriterad och ett frågetecken känner jag mig som :O
Skulle följt mä till "junkfest" idag, men kände mig inte så pepp på de. Jag känner liksom att min energi försvinner.  
Har varit riktigt annorlunda på sista tiden! Jag har börjat se på film ensam, jag har typ sett 4 filmer dom senaste timmarna! :O 
Sen så har jag börjat att visa de jag verkligen känner, inget fejkat ansikte. 
Jag börjar acceptera hur mitt liv rullar, och jag passar på att bara rulla med ;)
 

Tänkte att jag skulle se på film hela dagen, men de finns inte så många bra filmer, och så måste jag röra mig känner jag.. :'D 
 
 don't mess with us <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0