Haha, de va pinsamt.. <3

 Kom precis hem från sara :D 
Blev cykla till kode och baxx ist.. :P <3
Efter de så satte vi oss och spela COD black ops 2.. :D <3
HAHA jag är ju så sjukt bra på att "campa" ;) <3
Tror att jag dog minst 50 gånger, och dödade nog 3 lr nått.. :P <3
Men nu har jag bara ont i huvudet och mår lite illaaaa.. :/

Spelade faktiskt nästan i 4 timmar.. :P <3 
 
Vill bara bli av med de så jag kan leva vidare.. :P <3
 
 Jag känner att jag inte har lust att göra nått mer idag... :O 
Bara vara mig och låta livet rulla på själv <3 ;) 
 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

när du bloggar så lägger du ut bilder från din dator kamera. Vilket suger. Jag själv skulle tycka att du kunde ta dig tid att gå ut och ta bilder.. för det blir väldigt tråkigt med dåliga kamera bilder. Försök att inte skriva förkortningar också ;)

kram

2013-08-12 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0