Ån nej de åskar.. :O <3

Har bara varit hemma och slappat idag.. ;)
Känner mig lite slapp, men ska ju träna snart så de löser väl sig. 
Lovar att jag ska fixa lite fler roligare bilder så fort jag får tillfälle. Det har ju åskat idag och så, så de har varit ganska läskigt att vara själv :/ <3
Hann i alla fall se på en sjukt bra film. HAHA kommer inte ihåg vad den heter tyvärr.. :P 
Asså jag är lite s(e)nil.. :*
 
Fick den här på posten idag -------> 
#Gladtjejharhittatbästasidan :D 
 
Äcklig katt jag har...
..som spydde på golvet förut, och jag fick torka upp de.. :/ :'(   USCHHHHH!!
 
Men så blir de väl när man äter gräs och möss.. :P 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

gud va söt katt! :D

Svar: Tack fiiinis <3
Manda <3<3

2013-08-13 @ 17:35:44
URL: http://paulinaekvalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0