when the weather give you a reason too cry, just drop the memories on it! :*

fin bild idag asså... :/
Osminkad, kall som en isbit & sjukt trött i kroppen! :P
Har varit å kollat på när kode spelade match mot bergsjön! 
Dom spelade bra! :D 
Cyklade med MAMMA dit! de va gött, i solen! 
Men sen så skulle vi hem! i kyla... :/
Assså de var askallt! <3 
Men nu ee jag iaf inne! 
 
Jag ee lyckligare nu! 
 

Imon då, match mot ytterby! på yttern.. :/
När vi kunde varit på våran bästa konstplan! deras plan ee sjukt dålig, så alla vet! :P
Men men, dom ska få spö! Ska spela så bra jag bara kan, sista träningsmatchen inför serien! 
Kommer kännas så br att spela i den underbara solen! <3 
Så sen på söndag ee de kalas för mig, lite seeentt osv..! <3 
Men bättre SENT än ALDRIG! :*
Men ska nog tina lite å se de sista på let´s dance nu! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0