snälla rara söta..

Näh men tja, Drar snart till träningen! :P
Du har väl inte missat mitt vidioinlägg? Kommentera gärna vad som du tyckte! <3
 
Bild nr2 är tagen igår! ;)
Kvälls humor, men pilotbrillor! <3 
Gillar mitt liv vissa dagar, andra inte.., men idag är en sån dag till hälften!?? 
Jag gillart för jag ska få träna ute! JAAA! It´s the best :D :D :D :D
Men jag gillart de inte heller för att jag verkligen har harft ångest idag! typ..! 
Asså de är lite svårt att förklara, men jag kände bara att de inte verkligen inte var min dag! INTE igår heller för den delen! Världens huvudvärk, visade sig att jag bara var hungrig.. :/
 
Men som jag sagt: fotbollsträning! 
Det tråkigaste jag vet är när två JÄTTESUPERASROLIGA saker krockar! 
träningen i fotboll å innebandy ee på samma dag, inp. samma tid! :/ <3 
Så jag väljer(pappa me) att träna fotboll! :* 
Pöss pöss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0