I will never fortget those 7 years!! <333

Hej bloggis sorry att jag la av men orkade inte blogga förrut!! :P Men nu är jag tbs!! :)
Har haft skolavslutning precis!! a igår då men de känns som att de var för typ 3sec sen för de var så tråkigt och sorgligt och kul och spänannade! :) <333 :P ;) men  nu är de över livet på jörlanda kommer liksom aldrig tbs!!! :( ;( <33 :P kommer sakna att ha alla härliga och roliga friend!! :P på skolan!! asså jag typ saknar att gå på Jörlanda men....................! har tänk att om man skulle gå om skulle de inte ju va samma utan kompisarn a så a de är svårt men de var ju sista gången någonsin i livet som man var på skolan med alla kompisar och allt kul!!! ;( :(!!
Jag var så trött efter skolavslutningen igår så jag gjortde inget!! :P jag var så trött!! :P :) jag var också ledsen!! ;( men mest trött!! :P men asså nu är de typ bra!! :) <3 Men kommer sakna alla roliga/härliga/underbara vänner nu när vi splitras!! :( :) :P <333333!!
Men nu till nått annat!! :)
Bilder:!! jaaa
Här är jag när jag fylde 1 år
Här är vår blivande katt
Här är vårt nya altansgolv De var lite nyhater!! :P Men nu hade jag tyvärr inga bra bilder mera!! så ses bloggis! <333 :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0