Gooood morgooon!! :P

Hej! har vaknat precis!! :) är lite småtrött på att mamma kom in och letade efter ipaden och sen typ rev ner hela mitt rum!! :P Men jaja, är i alla fall vaken nu så!! ;)
Men a sitter typ och tänker på en gammal vänskap som kommer att splitras nu med klasserna! :( ni vet nog vilka!! :P
Men jag får ju ändå Carro, ebbaloo, jessan &peemma med mig så!!! :P :)
Men a ska typ spela match sen om de inte börjar att åska och så!! :D vi ska spela mot ytterby!! :P ska bli kul!!
De var nog allt jag skulle gö idag!! förresten så var första dagen på lovet tråkigt men lite kul då! för ja cyklade till jörlanda och de var kul!! :P så skulle jajg hämta min sommarlovs teckning men de var någon som hade spilt kaffe på den så den är i papperskorgen i skolan nu!! :( ;( men de gör inget för jag har den på bild!! :P :D
Men ska äta nu så seeees bloggis!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0