Cykeltur med mål!!! :D

Hej blogggisssssd!!!!! :D Har precis cyklat till Stenungsund med john och robin (och bert) :D och nu kom rektor och sa hej!! :D Hej igen bloggis! :O Orkade inte blogga klart när vi var vid Stenungsund så bloggar vidare nu!! :) /- sen så satt vi där en stund och åt upp glassen i solen!! :) sen lite efter så köpte vi godis sen efter en stund så fortsatte vi hemåt!! :) Efter att ha cyklat hela vägen till Stenungsund så var man kanske trött men de var inte så farligt! Men vad jobbigt de blev typ direkt efter att man hade tagit den där pausen asså!!! :/ Men de var bra att vi stannade lite vid havet och kände på vattnet! /och de var ganska varmt!! Hade kanske badat om jag hade haft badisar med mig!! :D men efter lite bilder och vattenkänande så bar de av igen!! :) Den sista biten var de tuffaste på hela turen!! :) asså benen bara dog!! :/ Men tillslut så kom vi hem(kändes som de var längre hem!! :P) Men nu är jag hemma och längtar efter att de ska bli imorgooon!!! :) för då åker vi!! :) /förresterna så såg jag Barbro när vi cyklade!!! :) hon såg inte mig:/ / har precis ätit hamburgare och pommes!!(mums) Och nu sitter jag och choklad och ska packa lite småttit!!! :D Men de va la allt för denna stunden tror jag seeeees bloooooooggis!!!! :) :D Nu lite bilder:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0