dagens lycka är att......! :P

Hej bloggläsare! :P
vaknade typ 7 idag för att vi skulle vara och bygga typ uppe på klubben! :P (ps. spelar fotboll så det var vid klubbhuset där så ni vet.) åkte skylifte typ 5/6m i luften! :) det var läskigt och jag typ bajsade på mig när jag var så högt uppe! :P
sen efter hjälpsakern så skulle vi spela match mot nödinge och vi vann med 18-1 mot dom, 18-1 va grymma vi är, och dessutom så var det FÖRSTA gången vi spelade 9manna! :P jag gjorde 6st mål! :P
Men det var det, nu sitter jag och ser på tv och äter glass! :)
DEt skall nog vara disco idag men jag vet inte tid eller ställe så om någon vet så kommentera det gärna! :) tack på förhand! :)
Det var nog allt ses sen bloggis! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna Eriksson

Jaaa.... Vi ägde dom ;D

2012-04-14 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0