kära höst va snäll.. ^^

NATTIII

ska straxx lägga mig, men tänkte bara att jag får fortsätta med bloggandet nu när jag börjat ;)
AH, var på träningen förut, I KYLAN.. :/ 
Det var en hyfsat kul träningen, men väldigt kall :P
Och konfirmationenssaken var också helt OK, vi typ hade små grupper och lyssnade typ på ledaren mest ;)
IMORGON:

skolfoto imon :*
Vet inte vad jag ska ha på mig än, men de får la bli nått stressigt imon.. :P 
När man ska ha kläder då har man helt plötsligt inga, men när man är så lat en dag och inte orkar DÅ kommer hittar man alla kläder man letat efter.. :O 
Livet är underligt men underbart ändå <3 
XXX
Men som sagt, ska sova nu, så NATTI på er :* :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0