Härlig dag <3 <3

Time tooooo chill.... <3

Står framför en kaka och kikar och klickar.. :P 
Spelar cookies click, haha, spelet är beroendeframkallande :* 
Men jag har ändå hinnut med en held del annat idag som tur är ;)
Först måste jag säga att skolan va sjukt chill idag, fick gjort klart mig klänning (bild kommer här nedan) och så har vi tagit skolfoto :*
Hoppas jag blev bra, vi tog ju om korten typ 20 gånger.. :O 
Sen så ar jag typ käkat godis så jag har ganska mycket energi nu så ah.. det kan ju bli lite spännande hur länge jag kommer vara vaken idag <3 <3
Jag skulle gjort:

Planerna efter skolan va att kolla moppe(JAAAA!!!), men det fanns typ ingen affärd där de skulle va(enligt GOOGLE) så det får bli en annan dag! ;)
Nån som har nått litet fiint förslag på model och bra butiker??? <3
Svar:

Jag går i fotboll ;) 
Och jag ska ha nästa (sista) matchen på söndag i kode ;)
 
NUU:

Vill typ ha nån att va social med men det blir la att se på nån film själv.. :P :P :O 
Men det kan vara skönt att vara själv och inte behöva stressa upp sig i onödan <3 <3
 
Bilder:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0