Om det är enkelt, försök igen

JAG ÄR SÄMST(I KNOW):

Så ledsen att jag jag är så grym på att blogga, men jag har haft det lite upptaget idag. Jag kunde hinna men jag hade inte riktigt någon lust :O
Men nu får ni veta hela min dag på en gång istället :)
 
NU:

Sitter i köket och har precis gått igenom en läxa jag inte fattar.. :O 
Ska ha "prov" på fredag XD
Nu skall jag göra klart mina bilder så att ni ska få se dom :* :*
 
KÄNNER MIG AWESOME: 

HAHA, jag var helt säker på allt jag gjorde förutom på en fråga på provet ;) 
Fick resultatet idag.. :O :O 
Hade fel på dom flesta XD XD 
 
DAGEN I LÅÅNGHET:

(Känner att jag ville göra om det så... :P)
JAA, min dag började i min säng (HAHA) skojja bara, när men min dag började bra :P
Fick lite extra tid på morgonen för jag skulle till tandläkaren ;)
Sen så hade vi rätt bra lektioner idag också, skolan rullade på om man säger :*
När jag kom hem så märkte jag att jag var själv hemma, så jag satte mig och kollen film ;) 
Sen vid 17:30 kom mamma och hänta mig för att lämna mig på/i/(nånting) församlingsemmet :P
Och det är där jag har precis kommit hem ifrån just nu :* 
 
VI SÅG PÅ:
 

Vi såg på film " A Walk To Remember" (tror jag) :*
Den var bra, men lite läbbiii i början <3
 
GLÖMDE:
 
Skulle be C hjälpa mig med min header, MEN jag glömde av det så imorgon MÅSTE det bli ^^ 
 
MITT ARBETE:
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0