Ibland så går det mindre bra bara ^^

HAR VERKLIGEN:

....Hunnit med mycket idag ^^
Först skolan sen konfrimation och sen träning <3
På konfirmationen så lekte vi lite lekar och snackade om bön ^^
Sen så fick jag skjuts med EPA till träningen :*
Det var kallt men gött att få träna igen. Men jag fick en liten smäll på armen så jag har ont där lite nu.. :/
Men det funkar ^^
 
NU:

Ska väldigt snart dusch och sen lägga mig ^^
Har varit ganska jobbig dag, men ändå go <3 
 
JAG LOVAR NU 4-REAL:

Jag ska inte glömma av att fixxa headern imorgon, jag måste komma ihåg ;)
 
GE MIG STÖD:
 
Kära läsare, jag vill att ni spääämmmarr med kommentarer på vad ni tycker om bloggen. Men jag kommer inte publicera elaka kommentarer, men kritiska självklart ^^
Jag vill att ni ska känna att ni vill läsa, så då får ni komma med förslag och låta mig höra vad ni vill liksom <3 <3
 
IT SO FLUFFY I'M GONNA' DIE:

Älskar "sitatet" :*:*
 
NOTHING NEW:
 
 
ÄLSKAR STENUNGSUND <3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder :DDDDDDD

2013-10-03 @ 21:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0