Om du läser detta är du dum!

Varför vara den som bryr sig om alla andra när man kan ta hand om sig själv och leva livet!?!
Jag fattar verkligen inte hur Världen kan vara så gammal! 
ALLA är ego innest, men ändå så säger man att man värdesätter andra först! Spec. barn & kvinnor! 
När livet känns som en rak höger så tänker jag, varför smila när man kan visa hur man känner. Fast det är bara min tanke! Min fysika rörelse blir ändå att lee, för det är vad ALLA vill se!
 
Alla känslor smittar! Är du glad blir men glad/-are, ät du sur blir man nedstämd/-are själv med! 
Dagen har verkligen varit ELAK! 
Ibland känns det som att jag en levande måltavla, som alla kan se igenom eller sjukta pilar på. 
Sånna dagar vill jag bara krypa in i mina egna tankar, i min egna Värld, och bara vara! 
Bara vara den jag vill vara, SUR/GLAD/ELAK/SNÄLL!

Om jag skulle gå runt och vara snäll mot alla så skulle ingen göra de tillbaka! Så lets be ego alla bara! 
Vi kommer att gå till baka till stenåldern, när alla dödade varandra om man inte tyckte att den hade nått bra i Världen att göra!
Jag kan även känna att ens känslor kan påverka folk jättemycket! 
Att bli arg på nån för att hon är för glad! Jag fattar inte de?!?!

Att vara expert på att reatas utpresande men ändå osynligt känner jag 2!
Det är så ful/elakt/utpresande"/Sjukligt, och de visar bara att personen har nått störande i sitt liv! 
Alla dom som skyller på att de är Förlädrar som separeras eller knarkar! CHore, lite kanske de spelar roll, men till största del så tror jag att dessa personer är avundsjuka elle rkänner sig bortglömda i sig själva.
Det kan vara så att dom fått för mycket uppmärksamhet så att dom känner att dom måste leva upp till berömmelsen! 

Något som är bättre, än att reta oskyldiga, är att vara en man är och se om personerna, som betyder, fortfarande stannar. Då vet du att dom inte gillar dig för den du försöker vara, utan för den du är! 
Jag är inte den som tar allt så BRA som man SKA göra, så jag känner mig alltid träffad! 
Men jag har ju mina bästaaa som är där ALLTID! :** 
Asså serri, HAHA, hjälp, EE du med henne?? 
Asså nej OFC not, vad tror du..??!?!!
JOO, HAHA... Jag tror de! För du ee ju sån! :P
Att må bra och att ha de bra är skilda saker! Man ska inte glömma, men man ska heller inte gömma!
Man kan klara dagen, eller så kan man leva, eller så kan man överleva eller dö! 
Allt kommer vi gå igenom! 
Att ge en annan människa svarta ord är verkligen elakt! Spotta på mig, men spotta skit på mig! NONO! 
Om du tänker! ÄCHH, klagande tjej som inte tål nått! Väx upp, sluta klaga kolla på dom som bor i Afrika dom har ingen mat! DU får några få ord mot dig, PLEASE skärp dig! 
Fine tyck så Varför ska jag bry mig om dig när du inte verkar vilja bry dig om mig..
Att inte kunna snacka med dig irl, betyder inte att jag inte bryr mig, eller att jag inte inte vill snacka med dig! 
Sometimes it´s complecated! 

Att tro på sig själv är oftast bra, men NEJ tro på mobilen, på läraren, på mamma, på google, på allt annat, för dom har aldrig fel! Det är bara du som har! 
I should lived when I could, ÅHH I did! :P
Man lever bara en gång, så låt inte din ända bestämma vad du ska göra! ASSÅÅ serri, lika som du vill leva länge och lyckligt så vill ju alla andra oxå de(oftast)(iaf jag) så förstör inte h*
 
ns chans,  bara för att du kan..
 
Om jag går tillbaka till mig nu! skulle jag inte vara nån igen nånsin! 
Me de behöver inte bli så! Om alla respekterade alla för den man är istället så skulle ingen beöhva ha ångest!
Tänk tjejen: Du sminkar dig för att du vill vara snygg för killarna! Du kan låtsats annat men nej! Du tar på dig u-ringade tröjor och världens push-up och tighta jeans, för att vara snyggare än alla andra och vinna den perfekta killen hjärta. Du är tillochmed villig att ändra dig helt, börja gilla de han gillar, vara kaxig/bitchig/elak för att andra tjejer ska hålla sig undan, försöker allt för att få honom. Fattar ej att du är som en tornado som förstör alla andra tjejers självförtroende! Vi får heller inte ha för höga krav på killar och tjejer. Jag menar! Asså en kille måste inte har snyggt ansikte, 6-pack och snyggt hår m.m.. Asså de är ju hur personen är som räknas! 
 
 Tänk killen: Du Gör allt men lite till! Jag är ju tjej så jag vet inte allt du gör men de är säkert inte ett hårstrå mindre än tjejer! Allt du gör allt du spelar allt och säger de är bara för att verka som den tuffaste, snyggaste, coolaste, och whatever för den/dom bästa snyggaste tjejerna! Dom snygga är dom med snyggaste kropp & sminkat ansikte m.m. Fattar ni hur stor press de blir på oss! Allt smink och så behöver ni inte för att ni är naturligt snygga, "för vi har aldrig sett dig med smink". Men efterso att tjejer sminkar sig så ser man aoutomatiskt fulare ut om man inte gör de med! 
Jag kan förstå att ni vill ha en tjej men sätt oss inte i så mycket press! Vi är 14 och minimodeller!
Det är hur personen är innerstinne som räknas! 
Lätt att säga men svårt att leva upp till! <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0