Take a breath and count to teen.. <3

Shooo.. :D 
Fick lite mer frågor! ;)
HAHA, varsegoåod! <3
Fina oc raka tänder man har osv.. :*
Det finns typ alla färger! ;)
typ, vit, gul, grön, blå, rosa, röd, blå osv.. <3 :D 
Men vit blir ju missfärgad och gul ee ju ej så fräch.. 
Men man väljer ju själv! 
De kostar inte nånting att få tandställning (om du ee barn under ca: 21 tror jag!?!?) så fägen du väljer kostar inte mer, vad jag vet..??!! 
Så.. :D 
Just woundring! du som fråga (om de var samma) ska du ha tandställning snart eller?? :D :D 
Japp, men ska ladda för fotboll imon så se ya.. <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack att du svarar!! :) jag jag ska ha tandställning och ville veta lite så nu vet jag , jag funderar på att ha rosa!! Betyder mycket att du svara verkligen snällt hoppas det går bra med en och inte gör alldeles för ont kramis :)

2013-06-03 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0