Roligt/ sorligt/ och bara helt ...?!?

 
 
 
 
 
 
Jag haft roligt idag...
DEt har varit chokartat för mig..
Och det har varit helt kostigt! :D 
Let's berätta tbx! :D 
Allt började i morse, hittade dom rosa jeansshortsen & hello/goodbye magtröjan! 
Fick inte till håret, så har sett ut som 10 hela dan.. <3 :* 
Btw, så fick jag gå till bussen idag.. :'(
Sen märker jag att **** glömde sitt godis i min väska och jag kunde inte äta upp de.. :/ <3 
Asså hur ofta händer de?? JOO bara när jag inte får äta godis.. :'(
Sen så hade vi lite lektioner, som engelska och matte! 
Sen fick vi veta (igår &) idag att vi inte ska ha någon So-lärare kvar.. Helt ny ska vi få.. <3
Satsa på E i alla So ämnen.. ;)
Jag som har B och C och D... :P
K.
Näh men, jag blev lite chokad! de är så bara såå de blir med mig när ingen förvarnar mig! <3
Sen efetr de så skyndade jag mig till musiken för att hinna träna inför skolavsl.! :*
Spenade om jag kommer våga/kunna sjunga då! Pgs. tandställningen och de som hände i julas.. ;)
Sen så fick jag äta lite äckligt kattmat, sen så var de dags att svettas och våndas i slöjden! :P
HAHA, i 1, 20 min.. :( 
Blev ändå inte klar med min dummmmmmaaa skål.. :'(
Sen så hade vi kemi sista! Kul, ganska, vi lekte mäster! Ingen slog mig <3
Sen så åkte vi till StD och handla lite "privat stuffs.." :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken färg har du på tandställningen? Hur länge ska du ha de? Gör de ont? <3

2013-06-01 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0