För varje framsteg du tar, finns det alltid ett steg tillbaka!

Lille Cazze för ett år sen ungefär..! :D 
Har varit som en stressig apunge hela veckan! 
AAAAAaaaahh, allt jag ska komma ihåg att göra occh göra.
 
 
Först och främst måste jag lägga undan en halv dag till bästa (snart) fjåtizzen! :D
Sen så skall jag baka tårta och städa!
Packa, öva inför onsdag & hinna andas!
Planera maträtter och se laga dom, städa lite mer! ;)
Köpa mat till tisdag och alla andra saker! packa till tisdag. 
Kolla ut vad som ska med till turkiet och ha tvättat inann söndag. TRÄNA! :P
 
Hela jag ee i kaos nu! :P
För jag vill inte glömma nått! :*
Blunda och gå vidare tyyyp.. :D 
Nu ska jag andas och träkna till 10 :D <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0