When someone just pass me by, I really wanna know who it really is

SÅ SJUKT:

Hade lång dag idag :/ 
Men det var ändå rätt chill ;)
Vi började med läsa, och sen lite springa ^^
Sen lagade vi taco, och sen bygde vi hus på datorn :*
Och så avslutades dagen med lite frågor XD
 
NU:

Sitter i köket och har precis ättit köttbullar och makarooner ;)
Kom väl hem för 1 timme sen tror jag ^^
Det regnade när jag gick hem så det var ju lite små kul då men.. :O
 
GOTT:

Ska snart speeeda upp mig själv igen ;)
Ska baka äppelpaj XD
Och sen efter så ska jag till innebandyn  :*
Har inte varit där på århundraden känns det som, så det ska bli kul att får TRÄNA igen <3
 
JAG FATTAR INTE RIKTIGT: 
 How is it possible, 3kg makarooooons... :O XD
 ^^ <3
Så nice blev det ^^
(Egengjorda tortilla bröd <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0