Sometimes ^^

SÅ SJUKLIGT:

Så piss man blir när detta händer.. 
Jag sitter på bussen och frågar en kompis var den skall. 
H*n svarar: Göteborg
Jag: Vad skall du göra där då?
H*n: Handla lite
Jag: Själv??
H*n: Nej med kompisar 
Jag: Så själv?
Hann inte tänka innan jag sa de.. ^^

......
 
När jag står i gången för att gå av bussen:
 
Jag: Hej då ;)
H*n: Ahja..
Jag: Men du kan väl säga hej då i alla fall??
H*N: hmm..
 
Det är då det händer...

En okänd dam, i 30 års åldern, börjar roppa och dra i mig. Hon sitter på motsatt sidan av h*n:
Skrikandes och illröd i facet säger hon: Sluta nu, sluta nu, lägg av!! Nu får det väl allt ta och räcka, lämna han i fred!!

Jag svara henne inget, för jag kände att det var ingen idé.. 
Men jag kan ju säga för det 1 att hon hade ingen rätt att lägga sig i detta samtalet, för jag sa inget elakt till MIN kompis och 2 h*n sa inte ifrån själv att jag va jobbigt lr nått, för det tycker jag själv inte att jag var heller. Jag frågade helt vanliga frågor och menade inte att va elak med de jag sa..?? 
Men hon sänkte mitt humör till botten, och jag är fortfarande upprörd efter detta :/ 

NU:

Sitter i köket och bloggar idag ^^
Har precis varit Stenungsund med pappa och handlat lite och sånt :*
Vi skulle kolla moppe, men eftersom att jag är lite klantig så glömde jag kolla vilken address affären låg på.. :P 
Vi skulle även kolla med körskolan medn den hade stängt för helgen 15:00, och vi väl där runt 15:15.. :/ 
 
ORKAR INTE MED DET:

Min lilla söta har dött snart.. :O :O
Näh, men min fåniga 5 vill inte ladda så vi ska lämna in den IGEN... :(
 
DET ÄR FIXXAT:

Det har kommit 1 bra grej från denna dagen, och det är att M fixxade min header ^^
TACK TACK :* :*
 
SKALL FÖRSÖKA:

Mer bilder vill jag ge er, måste bara ta några.. XD
 
It's true... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0