sometimes you just have too look back just 4 fun

SJUKT:

Har precis kommit hem från en tripp i STH... :P
Jag spelade först innebandy med sköna boyys, sen så gick jag direkt till gudstjänst ^^
Efter gudstjänsten så smaskaade vi lite fruktsallad och typ hade allmänt mysigt :*
 
NU:

Sitter här igen, på samma ställe och bloggar.. :P
Skriver med frysna händer och sitter i shorts i min säng ^^
Skall snart äta dagens första måltid, SJÄLV.. :O XD
Vet inte riktigt vad det blir men.. :P
 
BLIR NICE UTAN:
 
 Har gjort en vacker ritning av mitt hus i programet: Sketch up ^^
Inget tack och inget golv, inga karmar eller **rökiis** på taket, men det är fiint ändå tycker jag allt :*
**(Vet ej hur den saken, där röken kommer ut ur hus, heter.. :P XD)**
VInnar bild: ^^
 SISTA MÅLTIDEN :O <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitter dom på graven?? Inte för att låta sån men jag tycker faktiskt att man ska ha respekt för sånt..

2013-10-13 @ 23:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0