Never ignore a person who like you <3

Sitter här i min säng och tänker på vad jag ska göra... :O
*Ska jag lägga mig och sova?
*Ska jag plugga? 
*Ska jag sitta och bara tänka på allt och inget?
Jag vet inte? 
Så därför kändes det rätt att blogga lite smått! :* :*
 
Var på Konfaläger förra helgen ^^
Det var mer kul än jag trodde det skulle bli. Men det var väldigt mycket sitta och lyssna och bara typ försöka inte somna :* ^^
Men utan allt prat så var det askul och det var liksom så lugnt där. 
DEt var som att alla världens, och mina, problem inte existerade. 
Jag hade behövt lägga helgen till att plugga sönder, inför 3 prov och en redovisning, men istället så strunta jag i det och bara VAA på lägret  <3
Det var så underbart att kunna gå där utan stress och måsten :*
Men ja nog snackat om det.. :P
Hela veckan har la varit väldigt seg och full med tankar. Jag har även varit lite halvsjuk och typ ont i halsen, hosta & huvudvärk.. :/
Men det värsta av allt är att jag har varit superasmega-trött hela veckan. Har försvigt mig med minst 30min varje morgon förutom idag.. :O :O  
Men det kan bero på att jag sov sammanlagt typ 10 timmar på hela helgen.. :O ^^ <3
 
Kort sagt kan man säga att:
Denna veckan har varit jobbig men goo :* :*
 
Så imon då, händer inget av värde i mitt liv.. :/  
Måste som sagt vila upp mig och komma tillbax till AMANDA mood om man säger.. :*
För på lördag blir det ingen vila.. :O 
Ska till Ulliis <3 
Men det är den dagen det ^^
 
 AMANDA goes träna.. ^^
Denna stämmer bara så alla vet :*:*
Alla som känner igen sig med att bryta mot detta! (Jag) ^^
Alla som håller med att detta borde gälla! (Jag) ^^
Pööss <3

Kommentarer
Postat av: puntish

hallååååå

2013-11-18 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0