Now look at me! <3 :*

I fredags! <3 
Spelade match idag! Gick pissdåligt för mig! Asså jag var verkligen inte bra idag, kände att jag bara var en tyngd för laget idag! 
Kände mig inte peppad att spela, + att jag fick ett motlägg tidigt i matchen, som gjorde att jag verkligen gav upp, asså de gjort ont lite hela tiden, men inte så ont! Men asså jag vet inte gav typ upp då så.. :*
Sen så förlorade vi oxå med 2-1 tror jag.. ??!!
...
Jo men så var de nog.. :P
Vi startade asbra! verkligen, matilda gjorde mål efter 10-15 minuter ungefär! asså de var askul att spela då! 
Men sen gick de bara sämre och sämre! 
Alla kämpade bra och vi spelade bra, men vi blev trötta på slutet och förlorade på de! 
JAJA, vi förlorade iaf :'(
Efter matchen så typ kom jag hem och åt lite, sen typ som nu gör jag inget bara fb och typ bloggar! ;)
Nolifer nu känner ja! <3 
HAAH, ee så smart(klantig) så jag har tappat och svalt ett gummiband! Märkte de inte men kände de sen när jag skulle lägga mig igår kväll! :* <3
JAJA, blir nog kanske ett snabbt besök hos tandläkarn?!? 
En rolig sak som kommer hända snart! Är att jag snart ska sätta mig och klippa och klistra ihop en musikvideo till en grymm låt som jag fick veta av en asnice kille! :D <3
HAHAH hemlis om vilken låt de ee och så! 
Man jag kan säga att de är min favvolåt just nu! :* ;)
BTW, om de är nån som känner att den är bra på att klippa ihop videos på imovie så "call me maby".. :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0