Värsta tänkbara i världen!! :'( Just want too die for some years!

Bloggis du kan nt ens tänka ut hur arg/irriterad/ledsen jag ee asså!! :'( -_- 
Asså när man nt för en sekund, inte en sekund på sig att förklara för en person med väldigt kort stubin(som de heter) så blir jag as sur! 
Asså jag skulle förklara hur det blev att jag å emma kom före med en station på träningen! Då sa jag att vi hade gjort de tsm! dom två sista så vi kom före dom andra! dom andra hade även gjort de men eftersom de var våra sista stationer så blev de så! ah iaf! jag sa: vi gjorde dom tsm, är de svårt att förstå?
Han ba: VAD? VAD ÄR SVÅRT ATT FÖRSTÅ? (HAN SKREK!) DU GÖR SOM JAG SÄGER, JAG EE DIN TRÄNARE! 
Så fick jag göra om alla stationerna!
Men jag blev nt arg så mycket för att han gapa! det var för att han nt gav mig en chanc att förklara hur vi hade gjort! ah iaf det var nt första gången han skrikigt på mig! tredje!! 
Men ah, de förstörde nt för nån annan att jag OCH emma hade gjort tsm! nt nån förlorade på att vi hade gjort så!
Men ah, vissa är lite kortsynta! är bara så lack! för jag hade nt gjort nått fel!!
Det var verkligen så nära som de bara går att jag skulle skällt ut han(börjat gråta oxå!) och sen sprungit ut! asså jag är bara så lack! när folk tror att dom kan bestämma över mig! Mamma Å pappa fine, men en tränare som nt har något annat med mig att göra än att han ska vara ett stöd! 
Dom säger hela tin! gör de för er skull! då ska jag ju bestämma var jag gör och ej gör! 
Och jag hade ju gjort så mycket som de var tänkt. 
**** you life! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0