Ullared! :D <3

God morgon bloggis! :D 
Sitter i soffan och bloggar & ser på "en gång i phuket" :D 
Ska bli så kul att åka till ullared idag asså! :D 
Köpa lite nytt och så! :D 
Bilder kommer sen! :D 
Hoppas att det blir så bra som jag tror! :D <3 
Ah iaf, igår på träningen! :D 
Var roligt men ganska jobbigt! :D man tappar en hel del på en vecka! :P
Men tyckte ändå att de gick hyfsat! :D <3
Känner att min katt har typ kryp på sig så fick byta alla mina sängkläder igår vid tio på kvällen! :P
Happy life! :D 
Känner att jag fyller år om två veckor exakt!!!! :P :D <3 Jaaaa! :D fjortissss! : D
Lite gammalt! :D 
Sylles keps! :D :D <3

Men ah, å sitte her i min ensomhet og vente på jessica nå, ser så bloggis! : D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0