Söndag o lite arg! :*

god morgon bloggis! :D 
Vaknade med en sol som lyste in i mitt fönster! mysigt! :D 
Gick upp och såg typ starten på vasaloppet! :D <3
Hoppas någon BRA vinner! :P
Blev typ as arg igår när martin och erik& torne åkte båda ut, it´s skandal! De stör mig!
Inte för att robin och Han snygga inte var bra, men inte lika bra! dom är bara snygga! :P
Jag tycker att man ska blönda och bara lyssna på alla låtar, för då hör man hur låtarna är BARA, så man inte tar beslutet på snygghet! <3 
Men det är ju bara de jag tycker då!! :P 
 
Idag då: 
Kinakompisarna kommer! :D 
Ska nog göra kladdis, tänkte gö appelpaj men tycker att de skulle vara onödigt att göra sönder datorn! :P 
HAHA, ee så tråkig.. :P
Men iaf, bloggis, I have too move on nu dåe! :D <3
Sees bloggis! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0