Min dag har varit?! STRESSIG!! <3

 HEJSAN! :D <3
Sitter här och chillar lite efter en sjukt stressig eftermiddag! :/ <3
Först efter skolan så tog jag bussen till kungälv! skulle fått ett kort men NÄH.. 
 Sen så hadlade jag och pappa lite grejer inför helgen!! :D <3 
Sen så kom jag hem, och var hemma i 30 min. Skulle börja äta, men presic då kom mamma hem så jag fick äta på en minut typ! Sen så skulle vi åka till stenungsundoch ta kort där, FIXAT :D 
Sen så när jag kom hem så var jag tvungen att baka tårta, som är i ugnen nu BTW, kommer att bli mumsigt! :D 
Så nu så sitter jag och väntar på den med datorn. 
Snackar lite skype med GUstav och ANte! :D 
adíos amigo! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0